COMPTE RENDU DE NOTRE RANDONNÉE LE CARRÉ DE VALLÉES

8 MAI 2016

First of all I'd like to thank our English  friends for their participation here at our annual event today, as they do regularly each year,  in fact you were 18 all of you from Rye. I expect you enjoyed your trip to Ardres and riding with us. Looking forward to seeing you next year even more numerous.

See you then in 2017.

Notre randonnée a bénéficié d'une météo excellente et nous rassemblons 693 participants toutes disciplines confondues. Mon équipe et moi-même tenons  à vous remercier tous d'être venus si nombreux au Carré de Vallées  et nous vous donnons rendez-vous l'an prochain en vous espérant encore plus nombreux.

Marcel Morreels

David Elcome (dimanche, 08 mai 2016 22:37)

Thank you for a superb event as always. We are all looking forward to next years Carre de Valles.

Bon Route.

Paul Simpson (lundi, 09 mai 2016 08:52)

A fantastic event Marcel and as always you and your Club gave us such warmth and hospitality.
    We will of course aim to increase our numbers in 2017' but also hope to see you in September in Angleterre.

Alyson Nye (lundi, 09 mai 2016 20:50)

Thank you to you and your club for a lovely event and very warm welcome. See you next year.

Bob Burden (lundi, 09 mai 2016 21:36)

Thank you for a first class event and for making us so welcome.

Yveline Dimpre (mardi, 10 mai 2016 21:52)

superbe journée ..une sortie comme il en faudrait plus souvent!!

parcours de l'AA magnifique, conditions météo au top et accueil des plus chaleureux du départ à l'arrivée sans oublier les ravitos
    vivement l année prochaine
    bravo à l organisation

CC LEO LAGRANGE (vendredi, 13 mai 2016 20:14)

Toutes nos félicitations pour l'organisation de cette randonnée. De l'accueil à l'arrivée en passant par les ravitos copieux et un parcours bien fléché, c'est une réussite. Il est vrai aussi qu'avec le soleil, cela est bien plus agréable.